مسیریابی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : hamed

مسیریابی همون فهرست سئو در مشهد اساسی سایته. رایا پارس میتونه ahrefs بالای وبسایت چشم بشه، ذیل وب سایت باشه، یا این که حتی به طور فهرست تحت شیت و به صورت فهرست همبرگری چشم بشه و به استفاده کننده یاری میکنه تا سوای نیاز به وجود انکورتکست در کلیه صفحه های، بتونه به صفحه های متفاوت دسترسی داشته باشه.

ESP
مخفف عبارت انگلیسی encapsulated postscript، یه نوع پوشه لوگودار که با با انواع برداری و در Adobe Illustrator درست شده. انواع برداری بی اندازه مقیاس پذیرند و پوشه ESP هم همین شرایط اونها رو مراقبت میکنه، در فیض لوگوی شرکتتون تو تمامی نرم‌افزار ها روشن و ظریف چشم میشه. برای برندسازی مجدد و یا این که نوسازی وبسایت به پوشه ESP لوگوی شرکتتون نیاز پیدا می‌کنید و می بایست فایلی از لوگو به طراحتون بدید که چگونگی خیر و خوبی داشته باشه.

فضای منفی
مراد از فضای منفی، خلأ فضا تصاویر یا این که طراحیه. در برخی مفاد بهش فضای سپید هم میگن. وجود فضای منفی روی وبسایت ضروریه، وگرنه پیاده سازی به هم ریخته و سرگردان کننده به حیث میاد.

PDF
این حروف اختصاری از عبارت portable document format در معنای فرمت قابل حمل گرفته گردیده. فایلهایی که با این فرمت باشند براحتی براشون قابلیت اشتراک گذاری وجود داره و قابل بازنویسی هم نیستند. خیلی از راهبرد­های قابل دانلود روی سایتهای B2B بدین فرمت نهاده میشن تا در سراسر عالم قابل دسترسی باشند.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: